Zarządzanie zespołem rozproszonym

Ostatnie lata to istna rewolucja w naszych miejscach pracy. Współczesne wyzwania –
funkcjonowanie w obliczu ciągłych zmian, niedobór pracowników, digitalizacja i automatyzacja wpłynęły m.in. na większą elastyczność miejsc pracy, zmianę modelu pracy oraz zmianę priorytetów przy tworzeniu i zarządzaniu przestrzenią naszej pracy.

Jak przedstawia U.S. Workplace Survey 2019, Gesler aż 54% pracowników co najmniej raz w miesiącu pracuje z domu, 34% co najmniej raz w miesiącu pracuje w innych miejscach (biurach co-workingowych czy kawiarniach), a 45% – u klienta. W większości firm każdego dnia około 20% biurek stoi wolnych. Osoby, które od czasu do czasu pracują z dala od swojego biura osiągają wyższą efektywności i deklarują lepsze doświadczenia z pracy (employee experience).Dlatego dla części pracowników obecny system pracy nie jest niczym nowym i trudnym jednak dla sporej części może być powodem frustracji.

Plan szkolenia

  1. Rola lidera w zespole
    • za co odpowiada lider
    • wsparcie zespołu
  2. Komunikacja z zespołem rozproszonym
    • jak komunikować zadania
    • jak kontrolować prace
  3. Jak planować pracę i dobrze organizować swój czas?
    • metody zarządzania czasem
    • metody wyznaczania celu
  4. Delegowanie zadań i koordynacja prac
    • kiedy i jak delegować
    • w jaki sposób oraz jak często koordynować pracę
  5. Motywowanie do działania
    • małe sukcesy
    • pobudzanie ducha zespołu
  6. Najczęstsze problemy w pracy zdalnej.

Terminy

Sprawdź w kalendarzu na kiedy zaplanowano najbliższe szkolenie otwarte.

Szkolenie nie jest obecnie zaplanowane? Napisz do nas!