Zarządzanie zespołem rozproszonym
Ostatnie lata to istna rewolucja w naszych miejscach pracy. Współczesne wyzwania –
funkcjonowanie w obliczu ciągłych zmian, niedobór pracowników, digitalizacja i automatyzacja wpłynęły m.in. na większą elastyczność miejsc pracy, zmianę modelu pracy oraz zmianę priorytetów przy tworzeniu i zarządzaniu przestrzenią naszej pracy.
Jak przedstawia U.S. Workplace Survey 2019, Gesler aż 54% pracowników co najmniej raz w miesiącu pracuje z domu, 34% co najmniej raz w miesiącu pracuje w innych miejscach (biurach co-workingowych czy kawiarniach), a 45% – u klienta. W większości firm każdego dnia około 20% biurek stoi wolnych. Osoby, które od czasu do czasu pracują z dala od swojego biura osiągają wyższą efektywności i deklarują lepsze doświadczenia z pracy (employee experience).Dlatego dla części pracowników obecny system pracy nie jest niczym nowym i trudnym jednak dla sporej części może być powodem frustracji.
Plan szkolenia
- Rola lidera w zespole
- za co odpowiada lider
- wsparcie zespołu
- Komunikacja z zespołem rozproszonym
- jak komunikować zadania
- jak kontrolować prace
- Jak planować pracę i dobrze organizować swój czas?
- metody zarządzania czasem
- metody wyznaczania celu
- Delegowanie zadań i koordynacja prac
- kiedy i jak delegować
- w jaki sposób oraz jak często koordynować pracę
- Motywowanie do działania
- małe sukcesy
- pobudzanie ducha zespołu
- Najczęstsze problemy w pracy zdalnej.
Terminy
Sprawdź w kalendarzu na kiedy zaplanowano najbliższe szkolenie otwarte.
Szkolenie nie jest obecnie zaplanowane? Napisz do nas!